Unatoč petogodišnjoj stagnaciji s kojom se suočava hrvatsko gospodarstvo, farmaceutska tvrtka JGL d.d. u istom je razdoblju propulzivno rasla, izvozila, investirala i zapošljavala. Tvrtka je u pet godina krize udvostručila ukupne prihode! Zahvaljujući uspješnom poslovanju i rezultatima ostvarenima 2013. godine JGL je postao druga najveća farmaceutska tvrtka u Hrvatskoj te time prešao još jednu simboličnu stepenicu rasta. Strategijom razvoja novih proizvoda i širenjem na nova tržišta ukupni konsolidiraniprihodi JGL Grupe narasli su s 1,5 milijuna kuna 1991. godine na 877 milijuna kuna 2013. godine.
Nakon vrlo uspješne 2012., koju je obilježila snažna stopa rasta na inozemnim tržištima te investicijski ciklus u proizvodne prostore i opremu, prošle je godine uslijedio daljnji rast poslovnih rezultata, posebice rast izvoza od 16 %. Upravo su izvoz i internacionalizacija poslovanja strateški ključni za uspjeh tvrtke.
Ukupni prihodi JGL-a d.d. (core business) 2013. su rasli po stopi od 11 % i iznosili 685 milijuna kuna, od čega je 510 milijuna kuna realizirano na izvoznim tržištima. U strukturi ukupnih prihoda izvoz je tako dosegao čak 77 %. Pritom su najznačajniji rezultati prodaje postignuti u Regiji ZND-a, ponajprije na tržištu Rusije (rast od 24 %) te u Regiji Globalna tržišta (rast od 22 %).
Prošla je godina završila i s rekordnom neto dobiti u visini 72 milijuna kuna. Što se hrvatskog tržišta kao tvrtkina drugog najvećeg tržišta tiče, ono je realiziralo prodaju na razini od 99 % u odnosu na godinu ranije, što upućuje na daljnju stagnaciju i recesiju u domaćim okvirima. Broj zaposlenih na kraju 2013. godine bio je 660,a uprošle godine zaposleno je 58 novih djelatnika.
Odlični rezultati, kako navode u JGL-u, rezultat su timskog i predanog rada, kontinuiranog ulaganja u razvoj inovativnih proizvoda, snažnijeg etabliranja postojećih brendova poput Aqua Marisa, Meralysa, Pigrela, Ranixa, Escontrala, Latanoxa, Vitalije, Holyplanta i Lactogyna, kao i širenja prodajne mreže.
Pritom su posebno zadovoljstvo izazvale registracije lijekova na tržištu SAD-a, uzimajući u obzir činjenicu da se radi o visokoreguliranom i najvećem farmaceutskom tržištu svijeta. Tvrtka JGL North America LLC počela je s distribucijom i prodajom proizvoda na američkom tržištu tijekom 2013. Također, valja istaknuti i prvi izvoz linije Aqua Maris na susjedno tržište Italije posredovanjem partnerske kompanije Bruno Farmaceutici.
U izvještajnom razdoblju nastavljen je i niz investicijskih JGL-ovih projekata. Pritom je svakako najznačajniji "Pharma Valley", vrijedan 45 milijuna eura, koji će tvrtki osigurati značajne kapacitete u razvoju, proizvodnji i skladištenju, a s kojima će biti osigurani i ključni resursi za realizaciju planiranoga održivog, profitabilnog rasta u horizontu od deset godina i dulje.