Najnoviji projekt riječke farmaceutske tvrtke JGL uspješan je dokaz da se ulaganjem u znanje i tehnološki proces može doći do dodane vrijednosti čija se kvaliteta i inovativnost prepoznaju na globalnom tržištu. Naime, jedinstvena formulacija JGL-ovog brenda Meralys, iznikla iz istraživačko-razvojnih laboratorija ove uspješne domaće tvrtke, proteklih je dana kapitalizirana procesom licenciranja s multinacionalnom farmaceutskom kompanijom Actavis, prisutnom na više od 60 svjetskih tržišta.
Proces suradnje "licensing out", inače uobičajen unutarbusiness-to-business(B2B) farmaceutskog poslovanja, s Actavisom je realiziran za deset EU tržišta - Švedsku, Norvešku, Finsku, Dansku, Island, Bugarsku, Irsku, Rumunjsku, Slovačku i Švicarsku, a kapitaliziran je iknow howputem licence zadossiervlastitog razvoja.
Inače, proizvod koji u globalnom okruženju nema direktne konkurencije, JGL je na tržište Hrvatske lansirao 2011. godine, nakon pet godina istraživanja i razvoja. Actavis će isti od sada prodavati pod vlastitim brendovima, a riječka će tvrtka pritom biti ekskluzivni proizvođač. Posebnost preparata svakako leži u činjenici da je lijek za odčepljivanje nosa po prvi puta otopljen u otopini morske vode koja hrani sluznicu solima i mikroelementima.
Novim poslovnim uspjehom, JGL se nastavlja pozicionirati na globalnoj farmaceutskoj karti, ali i dokazivati kako znanja i iskustva vlastitih stručnjaka mogu itekako uspješno konkurirati na svjetskom tržištu.