Nakon potpisa ugovora s partnerskom tvrtkom Bruno Farmaceutici u siječnju ove godine, JGL će u srpnju ostvariti prvi izvoz Aqua Maris proizvoda na talijansko tržište. Ulaskom Hrvatske u EU, u JGL-u očekuju da će izvoz proizvoda biti znatno olakšan, kako procesno, tako i troškovno, a prva iskustva imat će upravo na tom susjednom tržištu. Glavni je cilj do kraja 2013. godine upoznati talijansku stručnu javnost i potencijalne kupce s brendom Aqua Maris te osigurati dostupnost i kvalitetno pozicioniranje proizvoda u ljekarnicama diljem Italije. Talijanskim će kupcima na raspolaganju biti nekoliko proizvoda ovog renomiranog hrvatskog brenda poput Aqua Maris sprejeva za nos, Aqua Maris baby kapi za nos, Aqua Maris sustava za ispiranje nosa s vrećicama morske soli te Aqua Maris oto spreja za uho.
Tržište Italije je u segmentu slanih otopina za higijenu nosa na bazi morske vode vrijedno 82,5 milijuna eura i trenutno ima dvadesetak konkurenata, no u JGL-u su sigurni kako prostora za dobro pozicioniranje itekako ima. Plasman Aqua Maris proizvoda u Italiji dobra je uvertira za širenje poslovanja na tom potentnom tržištu, a u bliskoj budućnosti očekuje se sklapanje novih poslova i kapitalizacija u bogatom portfelju JGL proizvoda.
Potrebno je istaknuti kako ova riječka farmaceutska tvrtka ima već 21 godinu iskustva u internacionalizaciji, a cijelo poslovanje uređeno je na način da internacionalizacija bude uspješna - od strateške analize potencijalnih tržišta, postavljanja dugoročnih ciljeva, kompetencija internih resursa, projektnog vođenja izlaska na novo tržište do međunarodno etabliranih brendova. Tvrtka danas čvrsto drži stečene pozicije na tržištima ZND-a i Jugoistočne Europe, a s direktnim ili indirektnim distribucijama proizvoda već posluje na brojnim tržištima EU-a.
Zahvaljujući pristupu know-how i međunarodnim brendovima koji tvrtki daju vjerodostojnost u kontaktu s potencijalnim partnerima na novim tržištima, JGL danas izvozi na tridesetak tržišta svijeta i u strukturi prodaje ima udio od 75% u ukupnim prihodima. Unutar najinternacionalnije linije Aqua Maris danas je 14 proizvoda, a tvrtka zahvaljujući tom brendu drži 8 posto svjetskog tržišta u segmentu slanih otopina za higijenu nosa na bazi morske vode i unutar istog je drugi proizvođač na svijetu. S 90 milijuna prodanih proizvoda, Aqua Maris predstavlja jedan od najvećih hrvatskih izvoznih brendova.