Novo lice JGL-a - suvremeno, ljudsko, svježe, poduzetno
Povijest
JGL je osnovan 1991. godine kao prvo i jedino privatno farmaceutsko dioničko društvo u Hrvatskoj. Nastao je na temeljima središnjeg laboratorija za izradu i kontrolu magistralnih i galenskih pripravaka Ljekarne JADRAN Rijeka. Iste godine registriran je i prvi proizvod u kategoriji lijeka - Carbo Medicinalis tablete.
Od 1991. pa do danas, JGL je izrastao u internacionalnu tvrtku sa širokim spektrom brendiranih generika, fokusiranu na kvalitetan razvoj i strogo kontroliranu proizvodnju lijekova za osjetila te postao lider u korištenju blagodati morske vode u svrhu zdravlja.
Dostignuća
Sustavnim ulaganjem u znanja i razvoj zaposlenih, ulaganjem u bliskost s kupcima, u razvoj i lansiranje novih proizvoda, investiranjem u suvremenu tehnologiju, te nova tržišta zdravlja, tvrtka JGL je postala jedna od najbrže rastućih i najstabilnijih hrvatskih tvrtki. Od ukupnog broja zaposlenika, njih 60% ima visoku stručnu spremu, a prosječna dob zaposlenika je 35 godina, što kulturu tvrtke čini vrlo dinamičnom, modernom i poduzetničkom.
JGL je lider u korištenju blagodati morske vode u svrhu zdravlja. Liderska pozicija branda Aqua Maris na tržištima CIS-a osnažena je sklapanjem licencnih ugovora i ugovora o prodaji s brojnim farmaceutskim tvrtkama na strogo reguliranim tržištima.
JGL posebnu pozornost pridaje rigoroznoj kontroli kvalitete u svim fazama proizvodnog procesa. U sve procese realizacije proizvoda kontinuirano se ugrađuju suvremena načela upravljanja kvalitetom pa je tako tvrtka certificirana prema europskim GMP (Good manufacturing practice) standardima i ISO (International Organization for Standardization) standardima, a u procesu je i dobivanje kanadskog GMP-ja.
Tvrtka ponosno "stoji" na trećem mjestu u nacionalnoj farmaceutskoj industriji s 474 zaposlenika te s ostvarenim prihodima od gotovo 500 milijuna kuna u 2010. godini. U rangiranju tvrtki u nacionalnoj ekonomiji Hrvatske, JGL se već četiri godine za redom nalazi među 500 najuspješnijih tvrtki u Hrvatskoj.
Tržište
"JADRAN"-Galenski laboratorij d.d. (JGL) je farmaceutska tvrtka sa sjedištem u Rijeci. U proteklih 20 godina postojanja, tvrtka je marljivim radom, razvijanjem inovativnih postupaka i proizvoda, te građenjem poslovnih odnosa baziranih na povjerenju i iskrenoj brizi, prošla razvojni put kojeg karakterizira propulzivni rast i ekspanzija, i u pogledu portfelja, i u pogledu tržišta na kojima posluje.
JGL danas nudi široki portfelj proizvoda u gotovo svim tehnološkim oblicima i u raznim legislativnim kategorijama. Tvrtka je specijalizirana za proizvodnju sterilnih kapi za oči, nos i uši.
Svoje strateške ciljeve tvrtka postavlja vrlo ambiciozno - ključne brandove, među kojima se posebno ističe Aqua Maris linija, želi internacionalizirati izvan granica sadašnjih tridesetak tržišta, poslovanje u interesnim segmentima razvoja, proizvodnje i marketinga umrežiti s vodećim farmaceutskim tvrtkama, kontinuirano povećavati produktivnost i podizati razine troškovne efikasnosti.
U tom smislu, pored postojećih aktivnih tržišta u državama srednje, jugoistočne, istočne Europe te bivšeg SSSR-a, JGL aktivno komunicira i s nizom potencijalnih partnera u zemljama Sjeverne (SAD i Kanada) i Južne Amerike (Brazil) te Azije (Kina, Indija) i Bliskog Istoka.
Proizvod
Kvalitetan, siguran i učinkovit proizvod po konkurentnoj cijeni, sukus je koristi za krajnjeg korisnika. JGL tržištu nudi širok portfelj brandiranih generika i OTC proizvoda, u gotovo svim tehnološkim oblicima i u raznim legislativnim kategorijama, od temeljnih i najzahtjevnijih - lijekova i medicinskih proizvoda, do prirodnih lijekova i dermokozmetike namijenjene djeci i odraslima.
Portfelj tvrtke danas čini više od 400 proizvoda razvrstanih u programske cjeline.
Program Aqua Maris
JGL od 1999. godine nudi oplemenjene ljekovite resurse morske vode iz Jadrana u obliku linije proizvoda Aqua Maris na jedinstven, prirodan način i bez ograničenja u primjeni.
Linija Aqua Maris danas je snažan brand i jedan od najznačajnijih izvoznih proizvoda Hrvatske. Tijekom godina, JGL je upotpunio ovu liniju razvojem sedam proizvoda za njegu i terapiju uha, grla i nosa, a u narednim je mjesecima u planu uvođenje još pet novih.
Znanje i tehnologiju prerade morske vode, te bogato iskustvo stečeno kroz brojna klinička istraživanja i suradnju s najvećim kliničkim centrima u zemlji i inozemstvu, JGL je ugradio i u novi inovativni proizvod Meralys, drugi brend u programu Aqua Maris.
Receptni program - Program brandiranih generika
Tvrtka razvija generičke lijekove s dodanom vrijednošću, koje prodaje pod vlastitim, zaštićenim nazivima. Fokus je pritom stavljen na sljedeća terapijska područja - lijekove koji djeluju na kardiovaskularni sustav, lijekove koji djeluju na krv i krvotvorne organe, lijekove koji djeluju na probavni sustav i izmjenu tvari te lijekove koji djeluju na osjetila. U proizvodnji se nastoji udovoljiti raznolikim zahtjevima tržišta u vezi tehnoloških oblika i terapijskih skupina.
Unutar ovog programa ističe se oftalmološka grupa proizvoda, koja ima široku internacionalnu strategiju baziranu na B2B partnerstvu. Program očnih kapi predstavlja strateško opredjeljenje tvrtke te se s proizvodima ovog programa namjerava širenje na sva tržišta.
Široka paleta generičkih lijekova JGL-a, u velikom broju framaceutskih oblika i doza, omogućuje liječnicima da odaberu najbolji lijek za liječenje svojeg pacijenta.
Bezreceptni program
Bezreceptni pripravci koriste se u svrhu prevencije razvoja bolesti, ali i kao dio cjelovitog pristupa liječenju. Portfelj bezreceptnih pripravaka obuhvaća velik broj proizvoda iz kategorija OTC lijekova, dodataka prehrani, kozmetike s posebnom namjenom i kozmetike.
Unutar skupine OTC lijekova važno mjesto ima robna marka Dramina namijenjena prevenciji bolesti kretanja. Probiotičke robne marke Prolife, Lactogyn i Normia nude pak struci i krajnjim korisnicima inovativna probiotička rješenja, koja su rezultat najnovijih znanstvenih dostignuća. Vitalia je linija dijetetskih proizvoda u kapsulama na bazi kvalitetno odabranih i stručno oblikovanih sastavnica biljnog, vitaminskog i mineralnog porijekla.
Program kozmetike
Od osnutka pa do danas, prepoznatljivost JGL-ovog programa kozmetike stvarana je proizvodima utemeljenima na prirodnim sirovinama. Farmaceutski pristup vidljiv u pomnom odabiru biljnih sirovina, strogoj kontroli kvalitete finalnih proizvoda, te u samom razvoju i proizvodnji kozmetičkih preparata, jamstvo je kvalitete proizvoda JGL-a. Opredijeljenost za prirodu kao nepresušan izvor ljekovitih sirovina rezultirala je paletom proizvoda za njegu dječje kože i kože odraslih. Linije Sunce moje malo, kozmetika Holyplant te linija Dobri kućni duh rezultat su upravo takva pristupa.
Novim markama odjel kozmetike planira agresivniji iskorak na globalno tržište i pozicioniranje u segmentu premium kozmetike, pogotovo s brendom Adrience.
Novi vizualni identitet
Slavljenička godina, godina u kojoj tvrtka temeljem sustavno planiranog i efikasnog upravljanja proslavlja uspješna dva desetljeća poslovanja, na samom je početku obilježena predstavljanjem novog vizualnog identiteta.
Iz novog, svježijeg i suvremenijeg lica JGL-a progovara sve ono što tvrtka jest i čemu njena kultura najviše teži - sigurnom i učinkovitom proizvodu, iskrenoj usluzi i čvrstim odnosima.
Za razliku od dosadašnjeg vizuala, moderniji identitet tvrtke sada se bazira na koloristički punijem i dinamičnijem dizajnu sastavljenom od logotipa, znaka i pripadajućeg im slogana.
Znak je konstruiran iz različitih gradienata (prelaza u tonovima boja) te je konstruiran u kružnici i sastavljen od četiri elementa - četiri kapljice. Svaka se kapljica sastoji od nekoliko elemenata i druge je boje, boje koja simbolizira neku od temeljnih korporativnih vrijednosti tvrtke. Pri tome je plava kapljica simbol morske vode, jedne od glavnih sirovina JGL-a, zelena kapljica simbolizira ekološku tehnologiju, odnosno osviještenost prema prirodi. Narančasta predstavlja zaposlenike, glavne pokretače JGL-a, dok je smeđa ili organska komponenta uvrštena kao simbol proizvodne tehnologije. Sve četiri kapljice međusobno su ovisne jedna o drugoj te tvore zatvorenu kružnu formu kojom se sugerira sigurnost i pouzdanost.
Primarna verzija znaka je na latinici, no obzirom da proizvodi JGL-a odavna prelaze okvire tuzemnih granica - na nekim aplikacijama koristi se i sekundarna verzija logotipa pod imenom "JADRAN" i to, ovisno o tržištu, pisana na latinici ili ćirilici.
Obzirom da je uz znak i logo, centralno mjesto na novom vizualu zauzima i pripadajući slogan "Kao kap vode na dlanu", i ovom prilikom JGL s veseljem obećava kako će i u novom poglavlju nastojati razumjeti sve potrebe svojih kupaca, partnera i obitelji, pomagati u rješavanju zdravstvenih, poslovnih i životnih problema, čuvati Vas kao kap vode na dlanu!