Aqua Maris je za 2010/2011 dobitnik Best Buy nagrade u kategoriji "sprej za nos". Hrvatski potrošači procijenili su, naime, da naš Aqua Maris daje najbolji omjer cijene i kvalitete kada je riječ o sprejevima za nos koji se nude na hrvatskom tržištu. Rezultat je to Best Buy Award - DEEPMA istraživanja kojeg je proveo zagrebački Centar za istraživanje tržišta GfK (dio međunarodne GfK grupacije sa sjedištem u Njemačkoj).
Na prvom mjestu u kategoriji "Sprejevi za nos", uvjerljivo se smjestio naš Aqua Maris s 14,9% glasova. Iza Aqua Marisa, drugu poziciju drži Operil sa 8,9%, dok se na trećem mjestu smjestio Sinusan sa 1,8%.
Pojasnimo - istraživanje "Best Buy Award" na kojem se temelji dodjeljivanje "Best Buy Award" nagrada certifikata provodi se u Hrvatskoj po posebnoj, inovativnoj metodi "DEEPMA - Deep Mind Awareness". Inovativnu metodu istraživanja "Best Buy Award" - DEEPMA razvila je tvrtka Axios u suradnji sa renomiranom svjetskom revizorskom i savjetodavnom organizacijom PWC (PricewaterhouseCoopers).
Prepoznatljivu plavu "Best Buy Award" medalju mogu nositi samo oni proizvodi i usluge koje su hrvatski građani u posebnim "Best Buy Award" istraživanjima definirali kao one koji im nude najbolji omjer cijene i kvalitete u testiranoj kategoriji. Svaka "Best Buy Award" certifikatna markica je jedinstvena i razlikuje se po tzv. "tekstualnoj aureoli" - kružnom natpisu oko same medalje na kojem je navedeno u kojoj je točno kategoriji određeni proizvod osvojio vršnu (prvu) poziciju čime je i zaslužio "Best Buy Award" certifikaciju.