U sklopu vršne korporativne strategije JGL-a, koja se temelji na tri globalna trenda, a od kojih je jedan vezan uz klimatske promjene, kompanija nastoji kontinuirano raditi iskorake u proizvodnji i poslovnim procesima te u utjecaju na zajednicu i komuniciranje s dionicima.
U proteklom razdoblju uloženi su napori u uvođenje sustava kontrole nad mikroplastikom, što doprinosi plasiranju još sigurnijih proizvoda na tržište te povećavanju informiranosti kupaca o tome što oni sadrže.
Zahvaljujući strogo kontroliranom procesu proizvodnje nadležno notificirajuće tijelo u EU-u potvrdilo je i dodijelilo Aqua Maris sprejevima za nos oznaku bez mikroplastike. Time su proizvodi ključnog JGL-ova brenda postali prvi medicinski proizvodi na svijetu za koje je dokazano da ne sadrže mikroplastiku!
Sada već davne 1999. godine, kad je Aqua Maris lansiran, bio je jedan od pionirskih proizvoda na hrvatskom tržištu koji je kreirao kategoriju morske vode. Danas je ponovno u toj ulozi, budući da znanstveno utemeljenom komunikacijom podiže svijest o ozbiljnosti problema mikroplastike, baš kao što i priliči tržišnom lideru. Naime, onečišćenje plastikom predstavlja značajan okolišni i javnozdravstveni izazov, a iako tome svakodnevno svjedočimo, često nismo svjesni da se mikroplastika nalazi svuda oko nas.
Na hrvatskom tržištu JGL je krenuo s TV i online kampanjom „Bez mikroplastike, bez brige!” kako bi širu javnost upoznao s jedinstvenom značajkom Aqua Marisa, prvog i jedinog spreja za nos dokazano bez mikroplastike!
Također, u sklopu Aqua Maris mrežne stranice, kreiran je edukativni sadržaj s krovnom porukom kampanje „Bez mikroplastike, bez brige!“