Zadovoljstvo nam je obavijestiti kako je JGL u istraživanju kvalitete švicarske kuće ICERTIAS - QUDAL 2013/2014 osvojila prvo mjesto, odnosno najveći broj glasova ispitanika u jednoj od istraženih kategorija.
lspitanici, hrvatski potrošači i korisnici interneta u Hrvatskoj, u istraživanju provedenom u ožujku 2013. u kojemu se mjerilo njihovo iskustvo, mišljenje i percepcija kada je riječ o kvaliteti proizvoda i usluga na hrvatskom tržištu, JGL su ispred konkurencije svrstali u sljedećoj kategoriji:
- Aqua Maris, sprej za nos - najviša razina kvalitete u Republici Hrvatskoj
Istraživanje Quadal provedeno je na bazi 1.200 ispitanika, hrvatskih građana, i to u periodu između 4. i 15. ožujka 2013. od strane švicarske kuće ICERTIAS metodom CAWI - DEEPMA. Isto se provodi u skladu s odredbama Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja kojega su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Europska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR). Drago nam je što je naš brend osvojio još jedan značajan uspjeh i na zahtjevnom tržištu iznova dokazao kvalitetu i povjerenje potrošača.