Prema podacima nezavisne tvrtke za istraživanje i marketing Nicholas Hall, koji se odnose na svjetsku prodaju segmenta fizioloških otopina soli za higijenu nosa za 2012. godinu, JGL-ov brend Aqua Maris preuzeo je drugo mjesto na svjetskom tržištu zahvaljujući više nego dvostrukom povećanju segmenta, pomaknuvši se s trećeg mjesta u 2011. godini. Udio brenda Aqua Maris na svjetskom tržištu danas tako iznosi 8%.
Pomnija usporedba s konkurencijom otkriva kako je Aqua Maris prvi u segmentu proizvoda za nos s morskom vodom, s obzirom na to da se tržišna marka na prvom mjestu služi fiziološkom otopinom.
Prema dodatnim podacima do kojih je došla ista tvrtka, Aqua Maris i JGL prvi se put u povijesti navode i u tri puta većem segmentu nazalnih dekongestiva, koji uključuje nazalne simpatomimetike i fiziološke otopine soli. Dobit povezana sa segmentom nazalnih dekongestiva u svijetu u 2012. iznosila je 1,6 milijarde. Udio JGL-a u navedenom tržišnom segmentu iznosi 2,4%, čime se JGL ponosno smjestio na 8. mjesto, uz Novartis, J&J i MSD.
Danas je Aqua Maris prisutan u 32 države na tri kontinenta, a linija proizvoda obuhvaća više od dvadeset dokazano učinkovitih proizvoda na temelju prirodnih otopina za otorinolaringološke probleme. Ljekovita svojstva proizvoda Aqua Maris potječu iz Jadranskog mora, jednog od najčišćih mora u Europi, a blagotvoran učinak morske vode na zdravlje dišnog sustava dobro je poznat - Jadransko more sadrži više od 80 esencijalnih minerala i oligoelemenata.