Pored Aqua Maris-a i Adrience-a, ove je godine i naš korporativni brand JGL dobio status Superbrands.
Superbrandskao svjetska branding organizacija već petnaestu godinu zaredom identificira i odaje počast najačim nacionalnim tržišnim markama. Tržišne marke nemaju mogućnost prijave kod procesa odabira (niti ista uključuje mogući trošak razmatranja) - već Suprebrands predstavlja neovisni proces selekcije prema slijedećim koracima:
- nezavisne agencije za istraživanje tržišta okupljaju tzv. "listu finalista", otprilike 1,000 robnih marki prisutnih na hrvatskom tržuštu. Istraženi su svi glavni sektori te uključeni u listu.
- nezavisno i dobrovoljno Superbrands vijeće ocjenjuje "listu finalista"
- potrošači glasaju putem interneta, usporedno sa članovima Vijeća
- zbroj svih glasova predstavlja tržišne marke s najvećim ocjenama te su iste nagrađene Superbrands statusom
Superbrands status predstavlja onu tržišnu marku koja pruža znatne prepoznatljive emocionalne i opipljive vrijednosti. Da bi bio odabran, Superbrands status mora predstavljati odraz kvalitete, pouzdanosti, razlikovnosti i emocionalnog naboja.