JGL se našao među pet najbolje ocijenjenih poslodavaca u procesu certifikacije za dobivanje certifikata Poslodavac Partner kojim se nagrađuje praksa upravljanja ljudskim resursima. Na listi su se našli i VIPnet, Coca-Cola HBC Hrvatska, Microsoft Hrvatska te Valamar hoteli i ljetovališta.
Nakon neovisnog procesa certifikacije prilikom kojega smo u travnju 2011. postigli gotovo maksimalan broj bodova (više od 90%) te se uzdigli u sam vrh po kvaliteti procesa upravljanja ljudskim resursima, ovoga smo puta bili "pod povećalom" stručnoga tročlanog tima koji ocjenjuje više od 40 procesa upravljanja ljudskim resursima.
Kako navode iz tvrtke Selectio koja dodjeljuje Certifikat, kompanije na listi Top 5 Poslodavaca Partnera primjenjuju svjetske prakse u upravljanju ljudskim resursima. To znači da imaju izrađenu strategiju upravljanja zaposlenicima, da na transparentan način biraju nove zaposlenike i da svim kandidatima daju jednaku šansu, upravljaju radnim učinkom zaposlenika i nagrađuju najbolje, kontinuirano rade na razvoju zaposlenika te redovito komuniciraju sa zaposlenicima i te povratne informacije koriste za dalje usavršavanje procesa upravljanja ljudskim resursima. Ovakav pristup odjele ljudskih resursa u tim kompanijama čini strateškim partnerima ne samo menadžmentu nego i zaposlenicima te osigurava postojanje sustava u kojem svi znaju što mogu očekivati i koji vodi uspjehu kompanije.
"Prije svega, moramo napomenuti da nam je čast biti među Top 5 Poslodavaca Partnera za 2011. godinu. To nam govori da smo na dobrom putu u izgradnji vlastita sustava upravljanja ljudskim resursima, motivira nas da, slijedeći najbolje prakse, postanemo još bolji. JGL je izrastao na temeljima maloga lokalnog laboratorija, prvenstveno zahvaljujući ljudima - njihovom znanju i sposobnostima, predanosti, kreativnosti, strasti, otvorenosti prema izazovima, pobjedničkom duhu. Ukratko, ljudi su najzaslužniji za dosadašnji uspjeh tvrtke i dakako da predstavljaju i najveći razvojni resurs JGL-a. Stoga ćemo i dalje mnogo pozornosti i resursa poklanjati strukturiranom upravljanju ljudskim resursima s ciljem jačanja kompetencija naših zaposlenika, posebice onih strateških, kako bismo time jačali konkurentnost tvrtke i osigurali njezin ujednačen, dugoročan rast, ali i s ciljem da naši zaposlenici postignu i održe ravnotežu između poslovnog i privatnog života, što je preduvjet općeg zadovoljstva i unapređenja kvalitete življenja pojedinca. Naš je cilj sretan radnik!" - kazala je po dobivanju certifikata Marina Pulišić, izvršna direktorica korporativnih poslova.