Hrvatski izvoznici dodijelili su JGL-u nagradu "Zlatni ključ" u kategoriji "Najinovativniji izvoznik u 2017. godini".
Riječ je o godišnjoj dodjeli nagrada najboljim izvoznicima koje dodjeljuje udruga Hrvatski izvoznici na temelju odluke stručnog povjerenstva u sastavu predstavnika Hrvatskih izvoznika, Hrvatske banke za obnovu i razvitak, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske udruge poslodavaca, FINA-e, Ministarstva gospodarstva, Ministarstva poduzetništva, Ministarstva vanjskih i europskih poslova, Državnog zavoda za statistiku, Carinske uprave, HAMAG-BICRO-a, Hrvatske radiotelevizije i CRANE-a.
"Globalno farmaceutsko tržište od JGL-a zahtijeva kontinuiranu agilnost u prepoznavanju novih trendova, razumijevanje široke internacionalne slike koja traži dugoročno planiranje i prilagodbu posebnostima potrošača u pojedinim zemljama i regijama" izjavio je Mislav Vučić, izvršni direktor JGL-a i dodao: "Naš suvremeni pogon JGL Pharma Valley omogućuje nam razvoj inovacija u portfelju, prije svega u područjima zaštite oka i nosa, što prepoznaju potrošači od Rijeke do Manile".
Hrvatski izvoznici, na čelu s predsjednikom udruge Darinkom Bagom, ponovno su nagradili na izvozu temeljen poslovni model JGL-a koji uključuje inovativan pristup razvoja i proizvodnje, kao i lansiranja proizvoda na stranim tržištima, od ruskog, na kojemu JGL već godinama ostvaruje glavninu svoje prodaje, do ostalih tržišta u Europi, na Bliskom istoku, Africi, kao i regiji ASEAN.
Grupa JGL posluje direktno na devet tržišta u jugoistočnoj Europi i CIS-u, a posredstvom B2B partnera kroz modele out licenciranja i ugovorne proizvodnje na još 46 tržišta. Danas portfelj tvrtke čini 160 brendova, 460 proizvoda, 1.360 varijacija i 6.000 artikala, a isti je prilagođen specifičnostima pojedinog tržišta.