Poslovna, u povijesti poslovanja, rekordna 2010. godina ovih je dana sublimirana u trećem u nizu Izvješću o održivom razvoju JGL-a za razdoblje 2010. Po uzoru na prethodna dva IOR-a u kojima su, na temelju prikupljenih podataka, pokazatelji društveno odgovornog poslovanja sustavno obuhvaćeni ekonomskim, društvenim i okolišnim učinkom, novo se izdanje po prvi put odnosi na jednogodišnji poslovni ciklus i u skladu je sa smjernicama Svjetske inicijative o izvješćivanju (GRI), a objedinjuje i izvještavanje prema načelima hrvatske mreže UN Global Compacta.
Direktor Ivo Usmiani u samom uvodu Izvješća naglasio je kako je, u usporedbi s 2009. godinom u kojoj je tvrtka osjetila posljedice jakog udara recesije na gospodarstvo i kupovnu moć stanovnika, prošlu poslovnu godinu u JGL-u ostvaren rast prodaje od 36% i rast izvoza od 67%.
Obilježili su je, nadalje, i značajni koraci u segmentu internacionalizacije, proizvodnje, sustavu kvalitete, no ispunjenje postavljenih planova poslovanja, međutim, niti ove godine nije prihvaćeno kao isključivi i jedini cilj - brojne aktivnosti u 2010. podupirale su nastojanja da se slijede postulati održivog rasta. To se, prije svega, ogledalo u uspješnom provođenju programa društvene odgovornosti prema zaposlenicima i svim njihovim potrebama, željama, potencijalima, ali i prema društvenoj zajednici, okolišu, kupcima i partnerima.
Svoje mišljenje o Izvješću i ovoga je puta dala komisija UV-a HR PSOR-a izražavajući zadovoljstvo odlukom JGL-a da ovim započne jednogodišnju praksu izvještavanja.
"Vjerujemo da je to posljedica razumijevanja važnosti mjerenja i evaluacije nefinancijskih učinaka poduzeća, a da će jednogodišnja praksa dovesti do još intenzivnijih napora u kontinuiranom smanjenju negativnih učinaka poslovanja na društvene i okolišne čimbenike. Izvješće o održivosti JGL, iako C razine, donosi pomno odabrane pokazatelje koji daju sliku o ključnim nefinancijskim učincima za izvještajnu godinu, čime daju sažet prikaz koji slikovito informira čitatelja o ključnim učincima u najvažnijim područjima održivosti. Posebno treba pohvaliti područje Izvješća koje govori o obrazovanju zaposlenika, kao i samu praksu JGL-a koja je ovdje opisana. Naime, očita je predanost poduzeća da kontinuirano ulaže u kadrove pokazujući da razumije koliko dugoročna konkurentnost poduzeća ovisi upravo o motiviranoj, lojalnoj i obrazovanoj radnoj snazi. Sudeći po iznimnim poslovnim rezultatima na kojima im svakako čestitamo, čini se da ovo višegodišnje ulaganje u kadrove u slučaju JGL-a daje i pozitivne rezultate", stoji u mišljenju u kojemu se skreće pozornost na potreban detaljniji razvoj i mjerenja pokazatelja učinaka u području društvenih i okolišnih pokazatelja.
Kroz pokazatelje društveno odgovornog poslovanja tvrtka je izvijestila o rezultatima iz područja radnih odnosa, pokazateljima okolišnog učinka te onima u odnosu prema zajednici. Na samom kraju Izvješća navodi se i da tvrtka svoju budućnost namjerava i dalje graditi na elementima održivog rasta koji neće ugroziti profitabilnost i efikasnost te na uravnoteženosti između investicija i prihoda. Osim jačanja svoje pozicije na postojećim tržištima, ali i osvajanja novih tržišta, razvoja prodajnih i marketinških/brending kompetencija te jačanja internacionalne mreže partnerskih suradnji, JGL-ova budućnost temelji se na zadovoljnim zaposlenicima, stalnoj suradnji s društvenom zajednicom i aktivnoj brizi o okolišu.
"U današnjem poslovnom svijetu svijest o društveno odgovornom poslovanju sve je veća, a prihvaćanje načela Global Compacta nema alternativu. Mi u JGL-u nastojimo svojim odnosom prema zaposlenicima i okolišu biti primjer drugima. Cijeneći sve što smo baštinili od predaka, unutar svog područja utjecaja, pazimo da potomcima u nasljeđe ostavimo dovoljno resursa kako bi im život bio sretan", zaključak je direktora.