U natjecanju u rješavanju poslovnih slučajeva, tzv. Case Study Competition (CSC) u organizaciji hrvatskog Alumni kluba IEDC-Poslovne škole Bled u posljednjem tjednu travnja 2018. sudjelovao je i tim JGL-a.
Glavni cilj natjecanja jest stvoriti sudionicima uvjete slične onima koji imitiraju dnevnu realnost top menadžmenta koji donose kompleksne odluke u ništa manje kompleksnim uvjetima.
Ovakva vrsta slučaja, u kojoj natjecatelji moraju u vremenu od 24 sata odlučiti, odluku potkrijepiti adekvatnim poslovnim argumentima te naći relevantne podatke na kojima temelje odluke, promovira strukturirano i odgovorno promišljanje i odlučivanje.
Bila su to dva produktivna dana za JGL-ovce koji su se zajedno s predstavnicima još pet vodećih hrvatskih tvrtki suočili s 24-satnim izazovom rješavanja zadatka osmišljavanja strategije Amazona, predvodnika u svjetskoj internetskoj prodaji, za daljnje širenje na tržište prodaje u klasičnim prodavaonicama. Zadatak je bio utoliko teži jer se radilo o uspješnoj tvrtki s dobro osmišljenom strategijom i orijentiranošću prema kupcu i inovacijama te je trebalo osmisliti nešto drugačije i inovativno, ali u isto vrijeme profitabilno i održivo.
Iako nije bilo pobjedničko, rješenje JGL-ova tima bilo je upravo takvo, a voditelj natjecanja dr. Nenad Filipović, naglasio je kako je JGL-ov tim pokazao zavidnu razinu znanja, energije, posvećenosti i timskog rada.
Inače, u skladu s misijom razvijanja poslovnog razmišljanja, suočavanja mladih menadžera s aktualnim izazovima u tvrtkama i poticanja timskog rada, IEDC-Poslovna škola Bled i njezin Alumni klub tradicionalno organiziraju međunarodno natjecanje u rješavanju poslovnih slučajeva.