Tvrtka JGL je u prvoj polovici ove godine na razini dioničkog društva (d.d.) i na razini Grupe ostvarila rast ukupnih prihoda i rast prihoda od prodaje.
Uz oporavak poslovanja na ključnim tržištima, prije svega vodećem ruskom, i daljnje pozitivne financijske efekte prodaje dijela portfelja mađarskom Egis Pharmaceuticalsu, JGL d.d. i JGL Grupa u prvoj polovici 2017. godine ponovno bilježe pozitivne neto rezultate poslovanja, odnosno neto dobit u visini 44,41 milijun kuna na razini JGL-a d.d. i 29,89 milijuna kuna za Grupu JGL.
"Nakon svih izazova izazvanih nepovoljnim kretanjem tečaja ruske rublje u odnosu na euro tijekom protekle dvije poslovne godine, danas je iz prikazanih pokazatelja vidljiv blagi oporavak JGL-a, kako d.d.-a, tako i cjelokupne Grupe. Značajno smo poboljšali likvidnost poslovanja, što nam je uz visoku profitabilnost, kao i povrate na imovinu i kapital, te smanjenje razine neto duga, doprinijelo brzoj realizaciji projekata izvoza na tržištima od Poljske i Mađarske, preko Rusije sve do zemalja ASEAN-a.", izjavio je Jasmin Huljaj, glavni izvršni direktor JGL d.d.
JGL d.d. tako je u prvoj polovici ove godine ostvario ukupne prihode od 357,99 milijuna kuna, pri čemu su prihodi u zemlji porasli za oko četiri posto, dok prihodi u inozemstvu bilježe porast od oko 26 posto. Prihode od prodaje u inozemstvu treba promatrati na način da se pribroje i ostali prihodi nastali od prodaje ruskog portfelja proizvoda brenda D-Panthenol i proizvoda iz segmenta ženskog zdravlja (Vagilac, Folacin i Feminal) mađarskom Egis Pharmaceuticalsu, tako da je ukupni rast poslovnih prihoda 121 posto, u odnosu na isti period prethodne godine. Udjel prihoda od prodaje u inozemstvu tako čini 81 posto ukupnih poslovnih prihoda.
Na razini Grupe pak, ukupni konsolidirani prihodi iznose 455,17 milijuna kuna i bilježe rast od 62 posto.
U skladu s promjenom poslovnog modela na ključnom, ruskom tržištu, od travnja 2017. povezano poduzeće Jadran LLC Moskva preuzelo je kompletno poslovanje u Rusiji s ciljem unapređenja distributivnosti i dostupnosti proizvoda na ruskom tržištu.