Širenje svijesti o važnosti zdravog disanja i održavanja higijene nosa kao polazišne točke za zdrav i funkcionalan dišni sustav bio je jedan od glavnih ciljeva ovomjesečne JGL-ove kampanje s jednim junakom na čelu - Meralysom HA!
Uz televizijske, radijske i internetske spotove, kojima smo potrošače podsjetili na nelagodan osjećaj teške maske na licu kada je nos začepljen i neprestano curi te im kao rješenje ponudili inovaciju imena Meralys HA, promotivna kampanja u studenome uključila je i niz zbivanja u najprometnijim zonama glavnog grada.
U samom centru Zagreba krenuli smo sa street team i gerilskim aktivnostima namijenjenima potrošačima - gradski vlakić Bubi i maskote Meralys plijenile su pozornost potrošača kružeći ciljanim Meralys HA odredištima gdje su se predstavljale linija, namjena i karakteristike proizvoda. Uslijedila su dva glasna događanja u trgovačkim centrima u sklopu kojih smo organizirali cjelodnevne, zabavne i edukativne aktivnosti za velike i male. Uz promotivni pult, naše su promotorice zainteresiranim potrošačima ispričale štošta o važnosti higijene nosa i Meralysu HA koji uvijek mora biti pri ruci u predstojećoj sezoni prehlada i hunjavica.
Maskote medvjedice, dakako, svoje su mjesto našle među klincima - dječji kutak prštao je od boja i oblika, natjecanje u crtanju privuklo je mnogobrojne mališane, a Meralys medvjedica osvanula je kao glavna tema na desecima i desecima divnih dječjih crteža. Bilo je tu još koječega, nagradnih pitalica, fotografiranja u velikim Meralys okvirima, puno smijeha i veselja, pregršt sadržaja i divnih reakcija, a sve na top temu mjeseca: "Kad nos ne radi, radi Meralys HA!"