U okviru višegodišnje suradnje JGL-a s Katedrom za marketing riječkog Ekonomskog fakulteta, ove je godine organizirano rješavanje poslovnih slučajeva, čemu je podršku dala i Hrvatska udruga za marketing Cromar. Tema je bila obraditi poslovni slučaj ulaska JGL-a na tržište lijekova u veterini, odnosno procijeniti postoji li potencijal primjene humanih lijekova na kućne ljubimce, a prijaviti su se mogli studenti iz cijele Hrvatske.
Suradnja je bila intenzivna, a pobjedničko rješenje odabrano je nakon recenzije profesora s fakulteta i kolega iz marketinga JGL-a. Članovima tima uručeno je priznanje, financijska nagrada i poklon-paketi proizvoda na Cromarovom kongresu u Splitu 23. listopada 2015.
Studentima je tema bila iznimno zanimljiva jer su radili na konkretnom slučaju koji je životan i upotrebljiv u praksi. Evo razmišljanja jedne od članica pobjedničkog tima:
"Sudjelovanje u rješavanju studije slučaja JGL-a bilo je odlično iskustvo budući da smo imali priliku biti u izravnom kontaktu s gospodarstvom i dobiti realni zadatak koji je tvrtka htjela istražiti. Sva veća poduzeća trebala bi poput JGL-a povećati suradnju sa sustavom obrazovanja jer tako dobivaju nove, svježe ideje od studenata, a mladi ljudi putem takvih zadataka mogu bolje shvatiti što bi voljeli raditi u životu, odnosno u kojem smjeru žele nastaviti. Zahvaljujemo na pruženoj prilici!"
JGL-u je sudjelovanje bila izvrsna prilika za potporu akademskoj zajednici u segmentu društveno odgovornog poslovanja, ali i izvor neopterećenih, originalnih ideja za jedan od mogućih smjerova budućeg poslovanja.
Kao kruna natjecanja, pobjednički tim u sastavu Gabriela Makovac, Daria Ragus i Maja Stipetić, u pratnji profesorica Ekonomskog fakulteta, Jasmine Dlačić, Maje Vujičić te Ive Ribarić, posjetio je JGL, predstavio slučaj zaposlenicima Strateškog marketinga te obišao proizvodne pogone tvrtke.