Šta to stavljaš u nos? Šta to? Šta to stavljaš u nos? - pjevuše već dvije godine od kad je lansirana Meralys kampanja, različite generacije JGL-ovih kupaca, partnera, potrošača, obitelji, prijatelja i poznanika.
Kampanja koja je izvrsnošću i inovacijom u području kreative, marketinga i postignutih rezultata „pomela“ konkurenciju na najznačajnijim domaćim i regionalnim natjecanjima, najveće je ovogodišnje postignuće dobila 6. prosinca 2023. na kompetitivnom europskom natjecanju Effie Europe. U prestižnoj kategoriji „Best of Europe Champions League“, JGL-ova je zvijezda dobila brončano priznanje - jedini nagrađeni u kategoriji Zdravlja, jedini dobitnik priznanja iz Hrvatske te prva hrvatska kampanja za komercijalni proizvod koja je ikada osvojila Effie Europe.
„JGL je osvojio prvi u povijesti “Best of Europe” Effie za hrvatski komercijalni proizvod, i to s kampanjom “Šta to stavljaš u nos?” upravo za naš izvorni proizvod MeralysHA. Priznanje je još veće jer je, među tisućama europskih marketinških kampanja, u kategoriji Zdravlje, žiri je izabrao i nagradio jedino našu kampanju. Zahvaljujemo pan-europskom žiriju što je namirisao dobar projekt! A najveće zahvale idu milijunima ljudi koji odabiru Meralys kao rješenje svojih problema dekongestije“, izjavio je Mislav Vučić, glavni izvršni direktor JGL-a.
Effie Awards dodjeljuje se najučinkovitijim projektima iz cijeloga svijeta i smatra se globalnim simbolom postignuća, dok istovremeno služi kao resurs za usmjeravanje budućnosti marketinškog uspjeha. Više od 140 profesionalaca iz više od 20 zemalja ove su godine odabrali projekte godine koji su se izdigli iznad ostalih, a među njima je zasjala i kampanja za naš Meralys.
„Zahvalni smo i ponosni! Dojmovi se još nisu slegli, ali svjesni smo iskoraka koji smo ovakvim priznanjem ostvarili. Ulazak u finale Best of Europe Champions League, gdje se prijavljuju samo dobitnici zlatnog Effieja i Grand Prixa na nacionalnom nivou, bio je nevjerojatan, a biti prepoznat i nagrađen u takvom zvjezdanom društvu čini nas iznimno ponosnima“, poručila je Maša Margan Vunić, globalna brend menadžerica za Meralys te dodala: „Mislim da ključ uspjeha ove kampanje leži u samoj kreativnoj ideji. Briljantnoj u kontekstu načina na koji je pretočila ključni uvid u nešto blisko potrošaču, a istovremeno toliko jednostavnoj da se uvlači pod kožu, pamti i ostavlja pozitivan dojam. Ipak, ono što je čini posebnom, je to nešto zbog čega je svi osjećamo „svojom“. Budi osjećaj ponosa, mami osmijeh na lice prvim taktovima, izaziva snažnu emociju kod svih generacija. Vjerujem da je to ono što je napravilo razliku, kod nas, naše publike, pa i europskog žirija!“