U sklopu međunarodne konferencije Dani komunikacije od 20. do 23. travnja u Rovinju održane su svečane dodjele dviju prestižnih nagrada marketinške i komunikacijske struke. Za svaku od njih žiri je birao najbolje brend kampanje, a od svih tvrtki/klijenata najviše razloga za slavlje imao je JGL.
Zlato za Meralys i srebro za Vizol S na BalCannes 2023
Na regionalnom natjecanju kreativnosti BalCannes, u izrazito jakoj konkurenciji, kampanja za Meralys osvojila je zlato u kategoriji „Zdravlje i farmacija“. U istoj kategoriji osvojeno je i srebro, i to za kampanju za Vizol S.
Ove godine za BalCannes je prijavljeno rekordnih 180 projekata, a o onima koji su se najviše istaknuli svojom kreativnošću i originalnošću odlučivao je stručni žiri kojeg su činili predstavnici klijenata, agencija i novinara.
Kampanja „Šta to stavljaš u nos“ za Meralys realizirana je s kreativnom agencijom Utorak, kampanja „Oči ti daju signale“ za Vizol S s kreativnom agencijom Señor, a zahvaljujući ovim nagradama JGL je, u ukupnom poretku tvrtki/klijenata ove godine na BalCannesu zauzeo visoko treće mjesto.
Zlato i Grand Prix za Meralys na Effie 2023
Pobjednički niz za Meralys se nastavio i nakon toga, pa je tako dva dana kasnije kampanja „Šta to stavljaš u nos“ na natjecanju Effie osvojila zlato u kategoriji „Zdravlje“ te Grand Prix 2023!
Effie je svjetska marketinško-poslovna inicijativa koja promiče povezanost između marketinških aktivnosti i tržišnih rezultata. Već 14 godina dodjeljuje se nagrada Effie Awards Croatia za najznačajnija nacionalna postignuća u tržišnim komunikacijama, što znači da se osim kreativnosti nagrađuju i učinkovitost, strateško promišljanje kampanja te postignutih tržišnih rezultata.
Nagrada Effie Croatia slavi učinkovitost marketinške komunikacije, a s obzirom na kampanje u natjecateljskoj godini žiri zadržava pravo da, bez obzira na broj finalista, u pojedinim kategorijama ne dodijeli zlato. Upravo to se dogodilo i ovaj put pa je tako kampanja za Meralys osvojila jedino zlato u 2023. godini.
A s obzirom na to da je Meralys u Hrvatskoj postao vodeći proizvod u cijeloj kategoriji nazalnih dekongestiva, kampanji je dodijeljen i Grand Prix Effie – glavna nagrada natjecanja koja se ne mora nužno dodijeliti svake godine, već samo u slučaju sveobuhvatnih iznimno kreativnih i učinkovitih projekata.