„Šta to stavljaš u nos?“, povijesno najnagrađivanija kampanja JGL-a nastavlja svoj pobjednički niz, a najnovije osvojeno priznanje je stiglo iz Rima.
Kampanja za Meralys osvojila je prestižnu nagradu The Worldwide Marketing Award za najbolje marketinško ostvarenje i predstavljenu kreativnost na globalnom tržištu. Priznanje je dodijeljeno na europskoj konferenciji Nicholas Hall CHC, a ova se nagrada smatra jednom od najznačajnijih u industriji.
„Sreća, ponos, zadovoljstvo i još puno pozitivnih emocija iznova nam je priuštio naš Meralys! I ne samo nama, dvjestotinjak međunarodnih stručnjaka prisutnih na dodjeli nagrada u Rimu, nakon prikazivanja spota nije krilo svoje impresije i ushićenje. Mnogi su mi prilazili i čestitali, vidno oduševljeni našom kampanjom s riječima da smo apsolutni pobjednici bez konkurencije“, izjavila je Maša Margan Vunić, globalna brend menadžerica za Meralys, koja je na svečanosti okupljenima predstavila put od kreiranja do lansiranja „Šta to stavljaš u nos?“ priče, iznimne rezultate koje je kampanja polučila u prodaji, te utjecaju iste na imidž JGL-ovog brenda i kompanije. Nakon predstavljanja i izbora petoro finalista, okupljeni su na licu mjesta glasovali za tri favorita, uz rangiranje istih ocjenama od 1 do 3.
„Nicholas Hall CHC nagrađuje izvanredna postignuća u području marketinga i kreativnosti na tržištu, a naš glavni cilj je da isticanjem najboljih potaknemo više standarde inoviranja i izvedbe u području brige o zdravlju potrošača. Bila je ovo noć slavlja i priznanja za Meralysov marketinški sjaj! Čestitamo vam na vrhunski obavljenom poslu koji ima veliki značaj u razvoju i poticanju kreativnosti i inovativnosti, te dokazuje da za dobre ideje nema lokalnih ili regionalnih granica“, poručili su organizatori konferencije.
„Meralys kampanja jedna je od rijetkih iz područja farmaceutike koja ovako visoko kotira na svjetskim ljestvicama učinkovitosti i kreativnosti. Njenu vrijednost još je jednom potvrdila i struka, jer su na Nicholas Hall godišnjem eventu glasali upravo naši kolege marketingaši u području Consumer Healthcarea, što ovoj nagradi daje posebnu vjerodostojnost“, objašnjava Anna Maria Librić, direktorica Strategije u JGL-u i dodaje: „Vjerujem da je ključ uspjeha u njenoj diferencijaciji kroz lagani humor i „otkačenost“, što je bilo zahtjevno izbalansirati da bude relevantno krajnjem korisniku. Tu je naša agencija, uz Mašino kontinuirano usmjeravanje, napravila zaista sjajan posao.“
Vrijedi dodati i kako je u ovoj, najprestižnijoj kategoriji The Worlwide Marketing Award uz JGL konkuriralo još četiri finalista – farmaceutske kompanije iz SAD-a, Brazila, Finske te Ujedinjene Kraljevine/Belgije. JGL je kampanju „Šta to stavljaš u nos?“ realizirao u suradnji s kreativnom agencijom Utorak - biro za propagandu, a na projektu je sudjelovala i medijska agencija PHD Media.