Za JGL-ov brend Meralys i njegovu viralnu kampanju, koja je promijenila način komunikacije nazalnih dekongestiva u Hrvatskoj, uistinu nema granica. Tome svjedoči još jedno priznanje - ulistavanje među 100 najučinkovitijih kampanja na svijetu!
Kampanja za Meralys uvrštena je na WARC ljestvicu koja predstavlja neovisno globalno mjerilo najnagrađivanijih svjetskih kampanja za učinkovitost (WARC EFFECTIVE 100), i to kao druga po redu u kategoriji Pharma & Healthcare.
WARC Rankings prati TOP 100 u tri kategorije: kreativnost, mediji i učinkovitost, a kampanja izvornog JGL-ovog brenda jedini je predstavnik iz Hrvatske u sve tri navedene kategorije.
Dolaskom na ovu listu „Šta to stavljaš u nos?“ je postala najnagrađivanija kampanja hrvatske farmaceutske industrije.
Ponovimo i kako su dvojac Domić-Vilović, odnosno agencija Utorak-biro za propagandu, kreativni tvorci „Šta to stavljaš u nos?“ koncepta, a na projektu je sudjelovala i medijska agencija PHD Media.