Aqua Maris, naš najveći izvozni brend koji je na tržištu od 1999. godine, od nedavno ima novo ruho. Naime, rast segmenta prirodnih sprejeva za nos uvjetovao je i velik broj konkurenata u tom segmentu, te se pojavila potreba za kreiranjem jedinstvenog vizualnog identiteta i jačanja pozicije u svijesti potrošača.
Projekt je rađen u suradnji s jednom od najpoznatijih svjetskih brending kuća, članicom velike Omnicom grupe - Siegel&Gale. Rezultat ovoga projekta je novi dizajn s centralnim elementom kapi, koji je zaštićen kao naše intelektualno vlasništvo. Grafičkim standardima odvojene su linije nos, grlo i uho, kako ne bi došlo do zamjene, a zasebno je razrađena nešto nježnija paleta plave boje za dječje oblike. Uz novo ruho razrađena je i maskota za djecu, simpatična kapljica koja će približiti djeci ovaj proizvod.
Istovremeno s novim dizajnom pakiranja kreirana je i promotivna kampanja, pod sloganom Osnažite osjete - Lift the senses, čiji je cilj povećati upotrebu preparata morske vode, posebice u segmentu svakodnevne higijene i prevencije.
Aqua Maris je brend koji je danas prisutan u 30 zemalja svijeta, uz 52 milijuna prodanih jedinica do kraja 2010 godine. JGL se s ovim brendom smjestio među četiri najveća proizvođača prirodnih preparata za nos na svijetu, kao prvi s preparatima na osnovi morske vode. Novi vizualni identitet već je jako dobro prihvaćen na tržištima Rusije, Ukrajine i Kazahstana, gdje je doprinio značajnom povećanju prodaje, a istraživanje potrošača u Hrvatskoj pokazuje da ga u odnosu na konkurenciju doživljavaju kao moderniji, življi, ljepši, a proizvode Aqua Maris u novom ruhu, kao proizvode veće vrijednosti od konkurencije.