U konferencijskoj dvorani Pharma Valley kompleksa 2. i 3. listopada 2024. održan je JGL Digital Summit - interna konferencija čija je svrha podizanje kvalitete suradnje među tržištima, dijeljenje znanja i praksi te zajedničko planiranje digitalnih projekata. Već četvrtu godinu zaredom konferencija okuplja kolege s osam tržišta JGL Grupe, a ovogodišnje izdanje, na kojem je uživo i online sudjelovalo stotinjak kolega i partnera iz cijeloga svijeta, donijelo je i dosta noviteta.
Ove godine prvi su put predavanja održali JGL-ovi B2B partneri iz Tajlanda, Poljske i Italije, podijelivši svoje izazove, kao i uspješne marketinške aktivnosti.
Na Digital Summitu održana su i četiri pozivna predavanja:
Chris Kubbernus, osnivač i CEO nagrađivane digitalne agencije iz Kopenhagena proveo je okupljene kroz deset trendova oglašavanja na društvenim mrežama za 2025.;
Noz Urbina, održao je predavanje o mapiranju korisničkog iskustva te provođenju omnichannel strategije u farma industriji. Noz je drugog dana održao i interaktivnu radionicu na kojoj su sudionici razgovarali s „AI generated“ osobom gamera, pokušavajući pronaći najbolji način kako tog gamera zainteresirati za Vizol S kapi za oči;
Marko Beljan i Helena Kuhar iz hrvatske digitalne agencije pokazali su primjere sadržaja koji rade po tržištima za velike svjetske brendove, kao i filozofije kreiranja sadržaja koji može pokriti širok raspon potreba u digitalnoj komunikaciji;
Ivo Lukač iz hrvatske web agencije održao je predavanje o tome na što je važno paziti ako želite kreirati dobar i uspješan web.
Osim AI radionice, drugog dana Summita održana je i radionica planiranja Digital Toolkita (digitalnih brand smjernica i online materijala) za brend Meralys/Rinomaris, kao i planiranje zajedničkih digitalnih projekata s tržištima. Povela se i rasprava oko toga kako možemo produkciju marketinškog sadržaja učiniti još kvalitetnijom, primjerenijom potrebama modernog doba i prikladnijom za korištenje svih tržišta JGL Grupe.
Na Summitu su održana i dva panela, prvi s B2B partnerima, a drugi s kolegama s tržišta Hrvatske, Srbije, Bjelorusije i Ukrajine.
“Inkluzija, zajedništvo, otvorena razmjena mišljenja, konstruktivna kritika, motivacija i pozitivan pristup izrazi su koji mi padaju na pamet kad razmišljam o proteklom JGL Digitalnom Summitu. Prekrasno je vidjeti kako kolege s različitim potrebama, tržišnim izazovima, kontekstima i ekspertizama sudjeluju u pozitivnoj i konstruktivnoj debati s jednim ciljem – da svi zajedno budemo bolji”, zaključila je direktorica Odjela digitalnog poslovanja Sonja Stahor Gašpar, zahvalivši svima koji su i ove godine podijelili svoja iskustva i primjere dobre prakse te dali neprocjenjive komentare i mišljenja s ciljem unaprjeđenja zajedničkog rada i projekata.