Kroz business-to-business (B2B) poslovanje u ASEAN regiji JGL-ov brend Aqua Maris prodaje se na tržištima Tajlanda, Indonezije, Malezije, Filipina, Kambodže i Laosa.
Kroz business-to-business (B2B) poslovanje u ASEAN regiji JGL-ov brend Aqua Maris prodaje se na tržištima Tajlanda, Indonezije, Malezije, Filipina, Kambodže i Laosa.
Pritom, na tržištu Tajlanda brend drži drugu poziciju s 26 % tržišnog udjela, slijedi Indonezija, gdje je treći igrač s 13 % tržišnog udjela, te Malezija sa šest posto tržišnog udjela, gdje Aqua Maris ima četvrtu poziciju na tržištu.
Upravo je za tržište Malezije tijekom ožujka ishodovano registracijsko rješenje za novi Aqua Maris Protecto, sprej za nos s ektoinom, čime se uz Aqua Maris Classic, Strong i Baby dodatno jača pozicija ključnog brenda kompanije na ovim dalekim tržištima.