Sjajne vijesti stižu s JGL-ovog bjeloruskog tržišta! Prema mišljenju potrošača, naši su brendovi Aqua Maris i Vizol S (Optinol) pobjednici godišnje nominacije za uvaženu titulu "Broj 1” u svojim kategorijama.
Naime, prikupivši 44,7 posto od ukupno 9.241 glasova, Aqua Maris treću je godinu osvojio nagradu u kategoriji proizvoda za higijenu nosa, dokazavši iznova svoju snažnu poziciju na bjeloruskom tržištu unatoč domaćoj i inozemnoj konkurenciji. Brend Vizol S (Optinol) titulu "Broja 1" u kategoriji kapi za suho oko osvojio je kod potrošača s 39,9 posto od ukupno 7.072 glasa, i to za kratko vrijeme od lansiranja 2018., što se vidi i po rastu prodaje na bjeloruskom tržištu od 97 posto u odnosu na prethodnu godinu.
U nominaciji sudjeluju najbolje tvrtke, proizvodi i usluge na temelju rezultata nezavisnog istraživanja i ocjena potrošača, žirija i organizacijskog odbora. Glasovanje se provodi na internetu u vremenskom razdoblju od tjedan dana te ga financiraju organizatori s ciljem prikupljanja objektivnih podataka o kvaliteti, preferencijama i povjerenju potrošača.
Pobjedu odnose nominacije koje osvoje najveći zbroj ocjena od svih triju skupina – potrošača, žirija i organizacijskog odbora, u omjeru 40/40/20 posto redoslijedom navođenja, čime se dodjeljuje sveobuhvatna ocjena za nominacije u svakoj pojedinoj kategoriji.
Svako priznanje dočekujemo s veseljem i ponosom, ali nagrade koje dolaze od potrošača za nas imaju najveću vrijednost! One nam daju dodatnu motivaciju za daljnji plasman kvalitetnih i inovativnih proizvoda na domaćem i međunarodnim tržištima.