Znate li da čak 40 % ljudi odlučuje ignorirati simptome suhog oka i ne sluša uobičajene reklamne poruke jer se u njima ne prepoznaje? U JGL-u smo zato u novoj komunikacijskoj strategiji povjerenje u potpunosti dali očima, a rješenje ponudili u našim Vizol S proizvodima.
Početkom ožujka, u suradnji s kreativnom agencijom Señor, finalizirana je nova brend-platforma za Vizol S, pri čemu je središnji motiv Morseov S.O.S. signal, koji se vidi i čuje u svim kreativnim rješenjima i na svim kanalima. S.O.S. signal razumljiva je ilustracija upozorenja da iziritirane oči, izložene naporu, koje su suhe, svrbe i peku… pozivaju pomoć i traže trenutno olakšanje od neugodnih tegoba. S.O.S. signal zapravo je dramatičan poziv na intervenciju bez odgađanja.
Spotovi ciljaju četiri glavne skupine potrošača: mladu majku u napornom životnom i poslovnom tempu, gamera koji obuzet žarom igre ne skida pogled sa svoje konzole, alergičnu osobu izloženu alergenima u naizgled ugodnom okruženju i osobu koja je na radnom mjestu stalno koncentrirana na ekran kompjutora.
Ujedno, poziv je to mnogima da vjeruju signalima koje oči šalju i poruka da trenutno olakšanje i kvalitetno rješenje za svakoga – nudi upravo naš Vizol S portfelj.