Zlatna IdejaX za Vizol S kampanju

JGL kampanja za Vizol S "Oči ti šalju signale?”, ostvarena u suradnji s kreativnom agencijom Señor, s osvojenim zlatom IdejeX pobijedila je u skupini "Best on Market”, u kategoriji Zdravlje i farmacija. 

Središnji je motiv kampanje Morseov S.O.S. signal, koji je prisutan u svim kreativnim rješenjima i svim kanalima (TV/print/digital). Radi se o razumljivoj ilustraciji upozorenja da iziritirane oči, izložene naporu, koje su suhe, svrbe i peku – pozivaju pomoć i traže trenutno olakšanje od neugodnih tegoba. 

Glavni cilj kampanje aktivacija je korisnika koji ignoriraju simptome i odgađaju pomoć za olakšanje tegoba, a koje nudi upravo Vizol S portfelj.

 

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Zaštiti privatnosti i osobnih podataka.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.

Jeste li zdravstveni djelatnik?

Da bi prilagodili rezultate pretrage, molimo odgovorite jeste li zdravstveni djelatnik?

Pristupanjem stranici preuzimate odgovornost na sve poduzete radnje i dostavljene podatke. Svaka zlouporaba ove stranice podliježe odgovornosti.