Otkako je od listopada prošle godine Meralys krenuo s kampanjom "Šta to stavljaš u nos" nije trebalo puno da upečatljivi stihovi nedvojbeno prenesu poruku kako je uistinu važno šta to stavljamo u nos.
Meralys je sa svojom jedinstvenom kombinacijom lijeka, hijalurona i mora, uz istovremeno odsutstvo štetnih konzervansa najbolje rješenje, ono što bi i nos sam izabrao!
Na nacionalnom natjecanju Ideja X koje već dvanaest godina nagrađuje originalne i jedinstvene kreativne ideje te marketinške projekte koji pomiču granice, u skupini "Best on Market”, u kategoriji Zdravlje i farmacija, kampanja "Šta to stavljaš u nos" osvojila je- zlato!
Ova nagrađena kampanja koja svakako predstavlja iskorak u kategoriji, rezultat je izvrsne suradnje s kreativnom agencijom Utorak, režiju potpisuje Rino Barbir, a stihove je otpjevao Vojko V. Recept je to, pokazalo se, za nešto drugačije, hrabro, i na kraju- zlatno!
Ponosni smo na ostvarene rezultate i veselimo se novim pobjedama našeg Meralysa!